Sorteren van geescaleerde tickets in dashboard

ITManaged
OTRS newbie
OTRS Version?: 3.1.11
Company: IT Managed

Sorteren van geescaleerde tickets in dashboard

Postby ITManaged » 07 Nov 2013, 13:11

Beste,

Al enige tijd gebruik ik OTRS naar volle tevredenheid. Toch is er een puntje wat ik vervelend vindt en vroeg me af of dat op te lossen is.

In het dashboard van OTRS staan een aantal tickets, maar bovenaan staat de minst geescaleerde, en onderaan de meest geescaleerde. Dat is uiteraard niet gewenst: de meest geescaleerde tickets moeten als eerst opgepakt worden en dus bovenaan staan. Ik heb nergens een instelling weten te vinden die hier verandering in brengt. Lijkt me dat het voor iedere gebruiker van OTRS van belang is dat de meest geescaleerde tickets zo snel mogelijk opgepakt worden?

Op mijn werk wordt een oudere versie van OTRS gebruikt en daar is dit wel het geval. Omdat ik dacht dat het misschien aan mijn OTRS installatie lag heb ik OTRS opnieuw geïnstalleerd, maar het bleek dat dit in de default installatie van OTRS ook al het geval is.

Weet iemand hoe die sortering aangepast kan worden? Maakt niet uit als het in de source moet gebeuren, maar ik heb nu geen idee waar ik moet beginnen met zoeken.

Alle hulp is welkom!

andreasfc
OTRS newbie
OTRS Version?: 3.2.9

Re: Sorteren van geescaleerde tickets in dashboard

Postby andreasfc » 03 Dec 2013, 13:28

Heb je ook al geprobeerd om gewoon op de betreffende kolom te klikken en dan te wisselen vwb de leeftijd van het ticket?
Sorting_OTRS.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

ITManaged
OTRS newbie

Postby ITManaged » 10 Dec 2013, 01:55

Dank voor je reply!

Tot mijn grote verbazing heb ik heel die balk niet... Screenshot in de bijlage. Heb jij (of iemand anders) een idee hoe ik die balk tevoorschijn tover? Want dan kunnen we inderdaad handmatig sorteren en dat is ook prima.

otrs.png
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

ITManaged
OTRS newbie

Postby ITManaged » 24 Dec 2013, 01:24

Heeft er iemand misschien nog een idee?

Mike_B
Moderator
OTRS Version?: CVS HEAD

Postby Mike_B » 07 May 2014, 20:43

ITManaged wrote:Heeft er iemand misschien nog een idee?

Beetje laat maar het is een van de verschillen tussen OTRS 3.3 en eerdere versies.

Zie voor meer nieuwe features:
http://otrs.github.io/doc/manual/admin/ ... f-otrs-3.3
huntingbears.nl - @michielbeijen on Twitter

Return to “Hulp”