Doorsturen ticket sluit automatisch ticket

alfl
OTRS newbie
OTRS Version?: 3.2.1
Real Name: A. Flora
Company: Lex IT

Doorsturen ticket sluit automatisch ticket

Postby alfl » 15 Mar 2013, 15:28

Hallo,

Als ik een ticket doorstuur naar een externe partij wordt er automatisch een ticket closed bericht gestuurd naar de klant. Aangezien ik met veel 3e partijen werk is dit uiteraard niet handig. Hoe kan ik dit omzeilen ??

Alvast bedankt,

Alex.
Mail server is exchange, otrs is running on Ubuntu 12.04LTS, OTRS version is 3.2.2

SantaPe
OTRS expert
OTRS Version?: 3.2.2

Re: Doorsturen ticket sluit automatisch ticket

Postby SantaPe » 17 Dec 2013, 16:51

je kan normaal gezien bij het doorsturen onderaan in de keuzelijst kiezen om de status van het ticket onveranderd te laten.
Standaard staat het inderdaad op 'succesvol gesloten'. Volgens mij moet je die default ook wel ergens kunnen aanpassen.
OTRS 3.2 - Windows Server 2008R2 - mysql

Fedral144
OTRS newbie
OTRS Version?: KIXsdgsdr
Real Name: watson
Company: Pasbna

Re: Doorsturen ticket sluit automatisch ticket

Postby Fedral144 » 11 Dec 2014, 08:06

Ik heb in de database sql_trace aangezet, voor het starten van Apache zodat alle database acties gelogd worden. De eerste database actie die ik zie is de getoonde SQL. Volgens mij was het de bedoeling om een waarde van Valid op te halen, waarmee vervolgens de user opgevraagd zou gaan worden. Waar is dat te fixen?

We are the leading the world in providing best 70-331 dumps and prep solutions. Our incredible offers for Testking.net and artinstitutesmiami at reasonable prices; our www.tabor.edu is very rare in Florida Institute of Technology.

Return to “Hulp”