Nederlandse vertaling van OTRS3 af

Mike_B
Moderator
OTRS Version?: CVS HEAD

Nederlandse vertaling van OTRS3 af

Postby Mike_B » 24 Sep 2010, 10:43

De Nederlandse vertaling van OTRS 3 is nu beschikbaar. Hij zal gebundeld worden in OTRS 3 beta 4 (as maandag).

De hele GUI is vertaald, alleen enkele strings die in de Systeemconfiguratie gebruikt worden zijn niet aangepakt.

Als je nu verbeteringen of suggesties hebt voor de vertaling, dan is dat natuurlijk super. Download de laatste versie van de vertaling van CVS: http://source.otrs.org/viewvc.cgi/otrs/ ... iew=markup - doe je aanpassingen met een text editor (bijvoorbeeld Notepad++) en hang het resultaat aan dit topic, ik zal dan zorgen dat het in de volgende OTRS versie wordt meegenomen.

Groet,

Michiel
huntingbears.nl - @michielbeijen on Twitter

ton
OTRS newbie
OTRS Version?: 2.4.6

Re: Nederlandse vertaling van OTRS3 af

Postby ton » 02 Oct 2010, 00:25

Dag Michiel,

Het was het eerste dat me opviel toen ik b4 had geïnstalleerd.
Ik ben door de lijst aan het lopen en ik kom zo hier en daar punten voor verbetering tegen. Wil je dat ik deze direct in het te downloaden bestand aanpas en aan je terug stuur? Kun je dan zien welke regels ik heb aangepast, met andere woorden: kijk je mijn voorstellen dan nog na?
Ik kan ook een lijst sturen met regels in de vorm van:

123
'Need Action' => 'Actie Nodig',
'Need Action' => 'Actie nodig',

Ik hoor het wel.
Groet
Ton

Mike_B
Moderator
OTRS Version?: CVS HEAD

Postby Mike_B » 04 Oct 2010, 22:52

Hallo Ton,

sorry voor de late reactie, het is wat hectisch de laatste tijd bij OTRS :D

Je kan gerust het hele bestand sturen, ik kijk alles na via een diff voordat ik het instuur. Dus graag het gehele bestand versturen, dat is voor mij het gemakkelijkst te verwerken.

--
Michiel
huntingbears.nl - @michielbeijen on Twitter

ton
OTRS newbie
OTRS Version?: 2.4.6

Postby ton » 05 Oct 2010, 15:32

Dag Michiel,

Hier heb je voorlopig alvast een bijgewerkte versie. Ik heb inmiddels ook 'ontdekt' hoe ik het lokaal kan testen door het nl.pm bestand op mijn beta 4 machine te vervangen. Ik ga er dus nog mee verder en zal dan later nog wel een nieuw bestand naar je sturen.

Groet
Ton
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Return to “Algemeen”