Koppeling OTRS met Oracle

Eraserhead
OTRS newbie
OTRS Version?: 3.0.5

Koppeling OTRS met Oracle

Postby Eraserhead » 15 Aug 2011, 15:26

Hallo,

Ik zie dat het hier nogal rustig is in het Nederlandstalige gedeelte maar laat ik toch maar posten :)

Ik heb een klant die mogelijk OTRS wil koppelen met Oracle. Is dat mogelijk? Ik zou graag in contact komen met een Nederlandse of Engelstalige ontwikkelaar die dit kan doen.

Mike_B
Moderator
OTRS Version?: CVS HEAD

Re: Koppeling OTRS met Oracle

Postby Mike_B » 17 Aug 2011, 20:56

Je bedoelt met één van de Oracle applicaties, zoals Oracle Finance of iets dergelijks?

Ik werk voor de OTRS Groep, het bedrijf achter OTRS. We hebben in Nederland slechts een handvol mensen maar wereldwijd 70 man/vrouw personeel; we doen dit soort zaken veel voor onze klanten (maar nog niet eerder met Oracle Finance per se).

Stuur me even je contactgegevens (mb@otrs.com) dan kunnen we bespreken wat je precies wilt realiseren en hoe dat het beste te bereiken is.

En ja, het is op het Nederlandstalige forum vrij rustig, ik denk dat doordát het zo rustig is veel mensen op het Engelstalige deel posten, daar is het een stuk drukker.

--
Michiel
huntingbears.nl - @michielbeijen on Twitter

Eraserhead
OTRS newbie
OTRS Version?: 3.0.5

Re: Koppeling OTRS met Oracle

Postby Eraserhead » 26 Aug 2011, 16:43

Michiel, nog bedankt voor je antwoord. De klant had zelf een een CRM pakket gemaakt op basis van Oracle. Ze hebben inmiddels al voor een ander commercieel pakket gekozen omdat ze dat van een collega callcenter konden overnemen en daarmee veel tijd winnen. Helaas.... :)

Zelf ben ik op het moment drukker bezig met VICIdial, kennen jullie dat pakket? Zie mijn website www.opendial.nl

Ik merk dat veel callcenters tegenwoordig ook e-mails afhandelen en op zoek zijn naar een pakket dat een universal queue kan bieden (dus zowel inbound calls als e-mails komen allemaal in 1 wachtrij). Zou toch fantastisch zijn als er een integratie tussen OTRS en VICIdial zou bestaan?

Return to “Algemeen”